Інформація про Гру Рік випуску: 2014
Жанр: Action (Shooter) / Add-on (Standalone) / 3D / 1st Person
Мова інтерфейсу: Російська (включити у самій грі), Англійська, Італійський
Мова озвучення: Англійська
Розробник: Dez0wave
Видавництво: GSC Game World
Тип видання: RePack
Версія гри: 1.0006
Версія мода: 1.3000
Таблетка: Вшита
Формат файлу: .rar
Розмір файлу: 5.92 GB (+5% для відновлення)
Платформа: PC
Про Гру: Lost Alpha - глобальна модифікація гри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля (не залежить від оригінальної гри), що розробляється з 2007-2008 року міжнародної англомовної командою розробників «Dez0wave Team». Основна мета модифікації - відтворення «того самого Сталкера», а точніше - вигляду гри періоду 2003-2004 рр. Є найдовшим за період розробки проектом у всесвіті Сталкера (за винятком самого Сталкера).
Системні вимоги: - Операційна система: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
- Процесор: Intel Core 2 Duo з тактовою частотою 2.8 ГГц
- Оперативна пам'ять: 4 - 8 GB
- Відеокарта: з 1024 Мб відеопам'яті
- Звуковий пристрій: сумісне з DirectX
- Місця на жорсткому диску: 10 GB
- 27 повністю нових локацій.
- Деякі локації зроблені з нуля.
- Новий сюжет, заснований на сюжеті ТЧ.
- Додатковий сюжет.
- Free-Play після закінчення основного сюжету (деякі квести з'являються тільки після закінчення • сюжету).
- AI.
- NPC обходять аномалії, але можуть і помилятися.
- NPC бачать фізичні об'єкти.
- Викид.
- Випадкові викиди.
- «Підземні» Викиди.
- Спеціальні притулку від Викидів, що полегшують виживання.
- NPC використовують притулку.
- Під час Викидів птахи гинуть а монстри «сходять з розуму».
- Для роботи ліхтаря необхідні батарейки.
- Ліхтар потрібно вішати на пояс.
- Сон через спальний мішок в певних місцях.
- Можливість спілкування через PDA.
- Практично повністю новий PDA.
- Плеєр.
- Лагодження та апгрейд зброї.
- Сильне зміна r1 і r2.
- Збільшена дальність промальовування трави (питання з спеціальної консольною командою для цього поки відкритий).
- Команда зміни FOV, за замовчуванням він буде 67,5.
- Круглий приціл з можливістю зміни на стандартний через консольну команду.
- Меню у стилі збірок 2005 року.
- HUD в старому стилі.
- Нова зброя: 3 невідомих стовбура, 3 невеликих саморобних пістолетів, старий АК-74, можливо стара FN-2000.
- Апгрейди зброї.
- Розгойдування зброї.
- Можливість вбивати ворон.
- Повернені всі вирізані мутанти.
- Відтворений зелений карлик.
- Повернуті щури.
- Кілька нових монстрів.
- Транспорт, придбаний у торговців.
- Багажник для транспорту і необхідність використовувати паливо.
- Відкриваються автомобільні двері.
- Більш реалістична фізика, в тому числі ragdoll.
- Нове угруповання «Гріх».
- Сліди від куль на тілах.
- Детектори аномальних зон.
- пора року - літо.
- Можливість взаємодіяти з військовими.
- Нова система погоди.
- Старі текстури зброї.
- Безліч використовуваних звуків оточення.
- Комбінація Артефактів.
В цілому, вигляд гри нагадує збірку 1935, при цьому багато помилки були виправлені. Досягнуто це, за попередньою інформацією, не переробкою існуючих локацій, а створенням їх заново. Лісистих ділянок на локаціях порівняно з фінальної версії гри буде більше.
Більшість локацій - це перероблений контент GSC, однак Темна Лощина і Мертве Місто створені з нуля на основі непрямого матеріалу (міні-карта з гри, старі дизайнерські документи, завантажувальні екрани).
Всього налічується 28 локацій:
- Кордон:
Локація-основа: стара версія Кордону (приклад в збірці 1935)
Зміни: судячи по всьому, не кардинальні. Північна частина подовжена. Виправлені помилки геометрії. Додано водойми, хоча про повноцінної річці мови можливо ні.
Відомі об'єкти: знайомі по локації-прототипу. Військовий блокпост, село близько торговця, залізничний міст, завод - те, що вже було в будь-яких матеріалах по модифікації.
Що нас там чекає: сталкери і військові, як мінімум. Вертоліт патрулює південну частину локації два рази на добу, вранці і ввечері. Військовий блокпост (а точніше - його населення) залишено без змін, але протистояти гарнізону буде набагато складніше. На блокпості знаходиться персональний комп'ютер, швидше за все IBM-сумісний, під управлінням певної операційної системи «The Smart OS». Село близько торговця більше не є безпечним місцем, хоча в ній, схоже, буде присутній механік (у знаменитому «підвалі Жаби») а також щось на зразок табору сталкерів в одному з будинків.
- Звалище:
Локація-основа: стара версія Звалища (приклад у збірці 1935).
Зміни: також явно не кардинальні. Розширена стоянка техніки. Перехід на Кордон був подовжений і заповнений як рослинністю так і сміттям. Виправлені помилки геометрії.
Відомі об'єкти: купи сміття, стоянка техніки
Що нас там чекає: інформації не знайшов (домисли автора: можливо бандити).
- Агропром:
Заснований на версії, в якій підземелля і надземна частина єдині (приклад у збірці 1935). Можливо, розширено кількість входів. В цілому, локація не відрізняється від фінальної версії.
- Great Metal Factory
Питання з назвою відкрито, в заголовку наведено робочий варіант. Причина - уникнути плутанини, так як слово «Росток» (а другий варіант назви це Бар-Паросток) вже є в назві іншого рівня (див. нижче). Основа - яких об'єднані локації-Бар, Дика територія з фінальної гри, або (найімовірніше) єдина локація (приклад у збірці 1935). Значне розширення території. Додано безліч нових об'єктів і рослинність. Питання з Баром довгий час був відкритий, так як існують два протилежних за змістом скріншота - на більш старому зображений сам Бар і на мінікарте багато відміток сталкерів, а на більш пізньому (знятому менше ніж 40-50 метрах від розташування Бару) відзначені тільки два ворога. Все прояснив коментар Dezodor-а: «Локація Росток-Бар є безпечним місцем, але не назавжди, тільки на час. Безпечні місця змінюються... Ну не завжди, але змінюються в процесі проходження сюжету.» Крім того, стало відомо, що в грі бар буде не один.
- Завод Росток:
Заснований на однойменній мережевий карті фінальної гри і можливо другої версії локації Бар (також відомої як «заводське селище», приклад в збірці 1865). Локація значно розширена і перероблена, так як довгий час була «випробувальним полігоном». Основні об'єкти-це завод, сільські та багатоквартирні будинки, а також невелике болото.
- Темна Долина:
Заснована, можливо, на старій версії локації (приклад у збірках рівня 22хх). Більше інформації немає. За, можливо застарілою інформацією, на локації є база угрупування «Моноліт».
- Будмайданчик:
Заснована на первісній версії Темної Долини (приклад у збірці 1865).
- Темна Лощина:
Локація-основа: НЕМАЄ. Темна Лощина є розробкою «з нуля» на підставі слідів локації Darkscape у фінальній версії гри (а саме - силует з глобальної карти і завантажувальний екран).
Зміни: судячи по всьому, локація кардинально відрізняється від версії GSC (збірка 2571), на момент виявлення якої, Темна Лощина в цілому була завершена. Присутні деяка кількість об'єктів, на «прототипі» не зустрічалися.
Відомі об'єкти: залізничний міст, автозаправна станція, кілька сіл, покинутий військовий полігон, на якому випробовувались якісь установки, пізніше реалізовані у вигляді Генераторів.
Що нас там чекає: за попередньою інформацією, табір угрупування «Гріх» і якийсь торговець. Квест з гонитвою на автомобілі, можливо, реалізований саме тут.
- Армійські Склади:
Інформація відсутня, можливо не сильно відрізняється від версії з фінальної гри. Також, можливо, на військовій базі будуть найманці.
- Мертвий Місто:
Представляє з себе практично з нуля зроблену локацію. В порівнянні з оригінальною локацією (приклад у збірках 1935 і 2571), розташування основних об'єктів не змінилося, але було додано безліч нових деталей. Основне нововведення - річка.
- Річка:
На цій локації був проведений експеримент «зимового текстурування»
- Болота
Засновані на початковій версії локації (приклад у збірці 1935). Більше інформації немає.[9]
- Бурштин:
Заснований на початковій версії локації (приклад у збірці 1935). Сильно перероблений[10], добавлена вода і рослинність. Також розширено табір вчених. Підземелля, швидше за все, залишаться єдиними з зовнішньою частиною, але інформації про них немає (можливо, деякі скріншоти з невпізнаних підземних рівнів зняті саме там).
- Занедбаний Завод:
Початкова назва - Бетонний завод, пізніше його змінили. Локація являє собою Бурштин з фінальної гри, сильно перероблений. Зокрема, додано рослинність водойми, стало доступно більше місця на фабриці. Причина введення локації - можливо, необхідність зістикувати лабораторію Х-16 з надземними локаціями.
- Х-16:
Заснована на однойменній локації з фінальної гри, а також на версії збірок рівня 22xx (з зеленим освітленням головного залу). Перероблено освітлення, додані нові приміщення.
- Радар:
Заснований на старій версії (приклад у збірках 1835-1935) і з фінальної версії гри. На локації будуть присутні як купи сміття (в центрі), так і хвойний ліс (по краях). Прибрані деякі паркани.
- Прип'ять:
Заснована на однойменній локації з фінальної версії. Додано рослинність, прибрані барикади, також додані квартири, в які можна входити. Можливо прибраний дім, який перекривав вид на центральну частину міста (доданий, з технічних причин).
- ЧАЕС:
Основа - яких об'єднані північна і південна частини з фінальної гри, або єдина локація (приклад у збірці 1935). Додано рослинність, прибрані генератори. Задіяні неробочі сходи, в тому числі і на ВТ-1.
- Генератори:
Засновані на локації з складання 1935. Додано рослинність, установки включені.
- Велике село:
Dezodor: «ours (level) is totally different, we only kept parts of the original terrain...» («Наш абсолютно інший рівень, ми зберегли частини оригінальної місцевості...»).
Локація-основа: deadmil, не увійшла в фінальну гру і не зустрічається у відомих збірках. Локація з'єднує не Deadcity і Military (оригінал) а якісь інші рівні.
Зміни: кардинальні, оскільки оригінал являв собою абсолютно порожню локацію. Невідомо, чи була взята за основу оригінальна геометрія, або ж її зробили заново. Додано безліч об'єктів і рослинності.
Відомі об'єкти: церква з Чистого Неба з переробленими нутрощами. Варто відзначити, що в грі є й інша церква, саморобна, не треба плутати їх.
Що нас там чекає: інформації немає.
- Околиці Прип'яті:
Саморобна локація. З об'єктів відомий типовий дорожній покажчик з написом «ПРИП'ЯТЬ» (НЕ знаменита стелла-покажчик[14], хоча можливо є і вона). Також стало відомо, що на локації перебуватиме бар з старої версії локації «Бар» (приклад у збірці 1865) і деякі об'єкти мережевих карт фінальної гри.
Швидше за все, саме на цій локації присутня друга церква.
Слух про використання як основа локації milrad не підтверджено, і, швидше за все, є невірним.
- Х-18:
Інформація відсутня. Можливо, змішаний варіант фінальної версії збірок (найбільш ймовірно збірок 2232 і 1865). Є як світлі, так і абсолютно темні місця.
- Х-10:
Під Радаром. Інформація відсутня.
- Х-7:
Інформація відсутня. Можливо, саморобна.
- Саркофаг:
Саркофаг був узятий, схоже, з фінальної версії гри, але зазнав деяких переробок. Було додано кілька приміщень.
- Х-14:
Інформація відсутня. МОЖЛИВО, це Warlab (висновок зроблений методом виключення).
- Підземелля Прип'яті:
Схоже, реінкарнація однойменної локації з концептів ЧН. Як мінімум, в якості частини локації присутній Госпіталь з ЧН. Дуже похмура і заплутана.
- Х-2:
Інформація відсутня.
- Ліс:
Локація-сюрприз, стала відома тільки по скріншотам, викладеним разом з календарем на грудень 2012.
- Нічого не вирізане / нічого не перекодировано
- Глобальний Мод Lost Alpha Лост Альфа
- version: 1.3000
- Автор Ріпаку "SeregA-Lus"
Гру краще ставити не системний розділ!
Під час інсталяції гри не відмовляйтеся від додаткового софта і кодеків!
Якщо ви вже встановіть гру в Program Files то збереження працювати не будуть оскільки Windows блокує зміни файлів в пап Program Files.
Якщо ви вже встановили Lost Alpha, ви можете вирізати і вставити теку з грою в будь-яке зручне місце, крім злощасних папки Program Files і Program Files (X86).
Всім користувачам 32-бітних систем!
Обов'язково видаліть файли msvcp120.dll, msvcp120d.dll і msvcr120.dll з папки bins в директорії гри. Це вирішує безліч проблем.
Крім запуску на 32х, там ще є:
1.Так зрозумів це відноситься до запуску на 32х системах. Перед запуском видаліть user.ltx щоб гра створила новий заснований на конфігурації комп'ютера.
2. Якщо ви не используюте права адміністратора, або у вас не вимкнений UAC, НЕ встановлюйте гру в дефолтну папку Program Files! Інакше Windows не дасть вам зберігатися/завантажуватися і робити скріншоти. Пофиксят в патчі.
3. Вимкніть видимі ноги РР якомога раніше! Це призводить до наступних проблем: отстуствующие звуки кроків, виліт з missing bone ( так зрозумів це в балці є такий рядок, а не квест у самій грі biggrin ), а також виліт при бійці з щурами.
Налаштування
Перед запуском гри, ви можете видалити файл user.ltx в папці appdata щоб гра автоматично підібрала налаштування графіки під вашу систему.
В меню можете відразу переходити в Options, в розділ Game і вибирати російську мову - тоді буде переведена хоча б частину тексту.
ВАЖЛИВО!
Тут же натисніть "відображати тінь головного героя" - тобто лампочка не повинна світитися.
$IMAGE1$
Відключення відображення тіла РР усуває 2 критичних бага (вильоту), один з яких повідомляє про "bone". Крім того, ця настройка повертає звук ходьби!
В базових налаштуваннях графіки все ясно. А що ж там з новими додатковими налаштуваннями і як вони впливають на продуктивність?
При низькій продуктивності на динамічному освітленні в першу чергу вимикайте HBAO/HDAO/SSAO. Це може дати дуже відчутний приріст FPS!
Далі, ви можете вимкнути "тінь трави" тому що це "подарує" вам ще кілька FPS.
Якщо це не допоможе, то вимкніть всі додаткові ефекти, типу променів сонця.
Назва: LA Changes by Chriotmao 0.2
Версія: S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha Release 26.04.2014
Використовувались роботи: aka_sector, Scav, amik
Список змін:
1. Додано унікальні стовбури і костюми для апгрейда і ремонту (крім _arena).
2. Змінено гамма нового лиха 1 і 2 (Билдовый не чіпав).
3. Исправленое черезмерное розгойдування камери після вживання Горілки Козаки.
4. Додано партикл пальника
5. Параметр спавна частин мутантів встановлений в 0.5.
6. Додано затичка на безлоговый виліт при початку нової гри.
7. Змінена текстура билдовых вагонів, щоб відповідати текстурам нового, релізної зразка.
8. Змінена текстура залізниці на Кордоні.
9. Виправлена помилка довгого затиснення для дальнього кидка болта
10.Исправлен виліт при скачуванні і виході з пк
11.Исправлен виліт при відкритті сейфа Борова
12.Исправлен повзунок в меню
13.Исправлен виліт при переході в Бар на r1
14.Исправлены звуки перезарядки для АК74, АК74у, МП5
15. Виправлений виліт з комбеза сталкера при апгреде.
https://disk.yandex.ru/public/?hash=Ck2hLR8hENwrdIECRlxHzBauPn3D
Завантажити гру: S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl - Lost Alpha (2014/RUS/ENG/ITAL/RePack by SeregA-Lus)