Інформація про Гру Рік випуску оригінальної гри: 23 березня 2007
Рік випуску мода: 13 грудня 2013
Жанр: Action (Shooter) / Add-on / 3D / 1st Person
Мова інтерфейсу: Російська
Мова озвучення: Російська
Розробник: Team FOTO
Видавництво: antreg і Ко
Тип видання: RePack
Таблетка: Вшита
Формат файлу: .rar
Розмір файлу: 5.01 GB (+5% для відновлення)
Платформа: PC
Про Гру: Новий сюжет дозволить гравцеві побачити Зону "початку часів", коли нічого ще не визначено, коли ще немає відомих принципів і усталених законів, коли є тільки таємниче і невідоме "Щось", яке і доведеться пізнати, зустрівшись на своєму шляху з таємничими і незрозумілими явищами і таємницями. Зустріти знайомих з оригіналу ТЧ персонажів, які тільки готуються зайняти своє місце в історії Зони і стати майбутніми героями.
Дезертири, мародери, діггери і таємничі Спостерігачі будуть зустрінуті Фотографом на своєму нелегкому шляху. Ну і, звичайно, необхідно буде закінчити той самий, що здавався спочатку таким простим, репортаж, виконавши тим самим одну з своїх головних місій. Відсутність спостережливості і, як наслідок, нездатність помітити, здавалося б, незначні, на перший погляд, речі може призвести до передчасного фіналу сюжету.
Що ж таке невичерпне джерело енергії? Якийсь об'єкт? Явище? Або може бути хвора уява якогось дивного людини?А може це власна внутрішня сила, здатна в деякій "нетрадиційної" ситуації створити викид непередбачуваною по силі енергії? А може бути - це лише Жива Природа показує людині, хто тут головний?
Системні вимоги: - Операційна система: Windows XP / Vista / 7 / 8
- Процесор: Intel Core 2 Duo з тактовою частотою 2.8 ГГц
- Оперативна пам'ять: 2 Гб
- Відеокарта: з 512 Мб відеопам'яті
- Звуковий пристрій: сумісне з DirectX
- Місця на жорсткому диску: 11,8 Гб
- модифікацію інтегрований великий текстурний пак, істотно підвищує якість ігровий "картинки".
- Всі події та персонажі вигадані. Можливі збіги - випадкові.
Реалізована нова система перетворень речовин. Аномалії в модифікації ще не склалися як потужні і небезпечні породження Зони. Артефактів, відомих за оригіналом ТЧ, ще немає. Існують (за нашою версією) тільки зачатки аномальних речовин, названих "кристалами". В ході проходження сюжету, гравцеві належить шукати і вивчати властивості і здібності різного виду кристалів до перетворень в спеціальних аномальних псі-зон, які мають свої відмінні візуальні і звукові характеристики, проявляють зону за наявності у гравця відповідного цій псі-зоні активуючого кристала. Кристали будуть ділитися на кристали-активатори (на різні види активаторів-каталізаторів різні псі-зони будуть реагувати по-різному: специфічний звук, специфічний візуальний ефект і ефект впливу на актора) і кристали-реагенти, які беруть участь у процесі каталізації. На виході - мінерали-абсолюти, володіють незвичайними і різноплановими властивостями. У псі-зонах другого рівня можливий процес перетворень мінералів-абсолютів в незвичайні мінерали-Талісмани зі своїми унікальними властивостями (у процесі другого рівня беруть участь два різних мінералу-абсолюту, один з яких є активатором. Який, не відомо). І, нарешті, третій рівень каталізації - це перетворення Талісманів у Обереги, що володіють потужними захисними властивостями) за допомогою біологічного речовини-каталізатора (запчастини мутантів). Відповідно, останні псі-зони будуть мати свої відмінні визульные і звукові характеристики, що виявляються при наявності у гравця відповідного даної псі-зоні активуючого елемента. Але, на відміну від перших двох, для активації цих унікальних зон необхідний ще й спеціальний прилад, який також доведеться добути гравцеві.
Готових рецептів не буде. Гравцеві доведеться самостійно, шляхом підбору інгредієнтів і зіставлення отриманих даних про належність тих чи інших каменів до певних псі-зон, знайти формули і скласти рецепти катализаций, які по мірі вдалого перетворення будуть записуватися в спеціальний розділ ПДА з докладним описом: що, де і за яких супутніх умов сталося і в підсумку привело до успіху. За ці рецепти гравець буде отримувати серйозні нагороди і можливість просуватися до своєї мети по Зоні.
- 15 локацій з'єднані один з одним логічно і заселені, відповідно до задуманого сюжету. Доступних переходів з локації на локацію з самого старту гри практично не буде. Ключові переходи будуть з'являтися у міру проходження сюжету.
- Реалізовано сюжетне фотографування об'єктів.
- В моді присутній великий звуковий контент. Починаючи від власної озвучення персонажів і закінчуючи полокационными музичними п'єсами і етюдами. Велика кількість історій і пісень біля багаття під гітару, створені і записані спеціально для цієї модифікації.
- Присутня система вільного, умовно несюжетного фотографування. Відрізняється від сюжетної реалізації фотографування необов'язковим, але цікавим дійством.
- Нова системи другорядних квестів. Їх буде близько 60 штук. Шість персонажів будуть видавати другорядні завдання в процесі проходження сюжету.
- Реалізовані кілька невеликих геймплейних включень, пов'язаних з дослідженням. А саме: щоб отримати відомості у ПДА про аномаліях і мутантів, потрібно буде провести їх дослідження. Зважаючи на те, що ідея модифікації "Ф.О.Т.О.Г.Р.А.Ф" - це час самого початку вивчення Зони, назви аномалій і мутантів, по мірі їх дослідження, буде давати сам головний герой. У ПДА будуть представлені два принципово відмінних розділу:
а) "Журнал" - в цьому розділі буде накопичуватися інформація, отримана головним героєм від інших персонажів (або за завданням інших персонажів) в процесі проходження сюжету.
б) "Записки Фотографа" - в цьому розділі буде накопичуватися інформація, добута самим актором у вільному режимі.
- Нова скриптова реалізація спраги, вірусного зараження актора, а також цікава система так званих "глюків" від наявності деяких кристалів і мінералів.
- Так звані " у вузькому колі "пасхалки", набувають нового змісту. Уважний і терплячий гравець знайде набагато більше цікавих геймплейних нововведень, ніж "втікач" по локаціях з "безсмертя" та іншими чітами.
У процесі тестування модифікації виявлені деякі некритичні вильоти на великих локаціях: Ліс, Миротворчий Корпус і Болота.
Вильоти по переповнюванню оперативної пам'яті.
1. Не використовуйте швидке збереження, по можливості. Користуйтеся збереженням через меню або консоль.
2. Так як в моді присутній транспорт, відразу в опціях призначте кнопку "Запалювання".
3. У моді будуть квести, для виконання яких потрібно буде супроводжувати групи НПС. Щоб уникнути можливих "перекосів" у логіці персонажів, не йдіть за дистанцію а-лайфу від них, до моменту виконання квесту.
4. Сюжет мода побудований так, що його неможливо або дуже складно пройти не читаючи СМС повідомлення.
Тому, по-перше, встановіть адаптацію відображення СМС для широкоформатников (присутній в архіві мода). По-друге, уважно читайте СМС-ки.
5. Уважно читайте діалоги і прислухайтеся до "внутрішнього голосу" головного героя.
1. Минификс по скриньках (виправлений виліт при розбиванні).
2. Дробовик wpn_marshall_12 - виправлений виліт з-за нього.
3. Прибрана СВД з МК (прибраний явний чит на початку гри).
4. Скоригована логіка Комірника на МК.
5. Можливий виліт після розмови мерков в Дишлі поправлений.
6. Гучність ворон убавлена.
7. Відредаговані тексти деяких діалогів.
8. Змінена робота засідки на фабриці в МК.
9. Виправлений виліт при сейв/лоаде в Промзоні, в квесті на знищення групи найманців.
10. Збільшена гучність деяких сюжетних реплік.
11. Додана спрощена погода для слабких комп'ютерів (опціонально). Для установки: замінити папку weathers (шлях: gamedataconfig) з попереднім видаленням старої.
12. Підкориговані деякі моделі і конфіги зброї для гравців з нерусскоязычной версією Windows.
13. Лікування відсутності бажання у актора спати.
14. Лікування "вічної ночі" (підвисання погоди на добу).
15. Виправлений виліт: XR_3DA.exe, CEnvAmbient::get_rnd_sound_time()
16. Виправлений виліт: gamedatastreasure_manager.:313:attempt to index local 'v' (a nil value)
17. Виправлено пропажа відміток на мінікарте при пограбуванні.
18. Зменшена інтенсивність "глюків" від Абсолютів і Талісманів.
19. Невеликі правки аллспавна (некритичні). Набирають чинності з старту НІ.
20. Відкориговані назви, опису і ТТХ озброєння.
21. Скоригована робота Тоталізатора.
22. Скоригована логіка деяких квестових персонажів.
23. Невеликі корективи, що стосуються нагород за виконання квестів, а також деякі правки по торгівлі.
Гра:
- За основу взята ліцензія GSC Game World
- Нічого не вирізане / нічого не перекодировано
- Версія гри: 1.0004
- Версія мода: n/a
Склад:
- Мод Ф.О.Т.О.Г.Р.А.Ф
+ ФІНАЛЬНИЙ ПАТЧ 25.01.2014
Доповнення:
- Спрощена погода для слабких комп'ютерів - (Ставити за бажанням)
- Адаптації прицільних сіток для широкоформатних мониторов_16х9_16х10 - (Ставити за бажанням)
- Коректне відображення СМС повідомлень на екрані для широкоформатних мониторов_16х9_16х10 - (Ставити за бажанням)
- Автор Ріпаку "SeregA-Lus"
Завантажити гру: S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля - Ф.О.Т.О.Г.Р.А.Ф (2013/RUS/RePack by SeregA-Lus)