Сюжет оригінальної трилогії (ТЧ, ЧН і ЗП) ігнорується. Дія розгортається в старих, всім знайомих ситуаціях, але мало з іншими опціями. У нас свій погляд на Зону, сформований майже враженням від книги Стругацьких «Пікнік на Узбіччі» і даних по грі «Oblivion Lost». Genesis - це не ще одне повернення "сталкера", а спроба додати геймплею "виживання horror" - спрямованості.
Спосіб установки "STALKER: SHOC Genesis MOD": Скопіювати теку gamedata в папку з грою. [Приклад: C:\Games\S.T.A.L.K.E.R\]
Сюжет
Сюжету поки немає - насолоджуйтеся фриплеем і жменькою квестів. Вважайте цю версію ознайомлювальної. Гравець може привласнити собі будь-яке ім'я, а також вибрати, за кого він буде грати: добропорядного сталкера або грабіжника-мародерів. Акцент зроблений на перший варіант. Врахуйте, що старт за сталкера непростий.
Локації
Змінені локації «Кордон» і «Бар», особливо останній.
Додані нові переходи між локаціями.
На локацію «Кордон» пущений вертолітний патруль.
Повернена билдовская висока трава.
Документи
За омкф розкидано одинадцять документальних свідчень про секретні експериментах, що проводилися в ЧЗВ до Другої Катастрофи. Читабельні.
Карти >
Глобальна карта в КПК відключена. Карти локацій - це окремі предмети, що купуються за гроші.
Персонажі
Візуал НПС не залежить від угруповання (виняток - екологи). Деяким НПС присвоєно нова зовнішність. Передбачено величезна кількість варіантів профілів: ймовірність знайти на просторах Зони двох однакових персонажів дуже мала. Зустріти людину в Зоні - рідкість.
Не уникайте можливості поговорити - вам воздаться. Що-то вам розкажуть безкоштовно, для чого-то доведеться поділитися або заплатити.
Повернуті вирізані анімації.
Мутанти
Воюють один і іншому. Стали небезпечніше. Крім простої зміни характеристик, деякі животины отримали особливі вміння:
- кожна псевдособака залежно від матерости може створювати від одного до чотирьох пси-клонів, які завдають зовсім не примарні пошкодження;
- кровососу повернена можливість «вампірського засоса». Сосыч користується мімікрією набагато охочіше;
- контролер виглядає в точності як людина.
Аномалії
Динамічні і можуть виникати де завгодно. Змінюють своє місце розташування не тільки від Викиду до Викиду: якщо якась пастка заважає проходу, зачекайте, і через кілька хвилин вона цілком може зникнути. Чим ближче до станції, тим сильніше концентрація аномалій.
Старі аномалії змінені, додані нові:
- «Телепорт». Невидимі, не розпізнаються болтами і детектором, орієнтуйтеся на звук легкого дзвону у вухах. При попаданні в зону дії телепортируют РР в будь-яку точку будь-який інший локації;
- «Кислотний дощ»;
- «Розрядник», видовищний родич «Електри»;
- «Пси-зони». Бувають щодо нешкідливі (тільки галюцинації) і смертельні (до галюцинацій додається пси-втрата).
Артефакти
Є головним засобом заробітку. Не вішаються на пояс, а діють прямо з рюкзака. Властивості артефактів не відображаються в інвентарі: щоб їх дізнатися, здайте артефакт екологам - крім грошей отримаєте довідку в КПК. Статтю про артефакте також можна зняти з трупа.
Більш логічна система скриптової спавна артефактів: час від часу, рівномірно по всій локації.
Крім оригінальних додані нові зразки.
Викид
Відбувається приблизно раз в дві доби, змінює положення артефактів і аномалій. Незадовго до кінець світу у РР виникає передчуття Викиду: аудіо - або візуальні - глюки - при перших ознаках знаєте, що у вас є близько години на пошук укриття.
Перший Викид почнеться через пару-трійку годин після старту.
Сон
Персонажу потрібно спати. На спеціальних точках для сну або де завгодно (за допомогою спального мішка).
Екіпірування
- детектор аномалій вішається на пояс, а береться в руку. Не можна використовувати одночасно з іншими предметами, так що вирішуйте, що вам на даний момент важливіше;
- застосування медикаментів і їжі в умовах бою складно - шукайте укриття. Аптечки відновлюють здоров'я не відразу (by Міністр);
- є можливість здобути «Позиціонер» - систему визначення географічних координат;
- трофейна їжа найчастіше радіоактивна;
- губна гармошка з можливістю ігри на ній (кілька мелодій)
- скорочено кількість костюмів.
Зброю
Зброя в Зоні переважно вітчизняне. Стовбури, як правило, нехитрі.
Смужки характеристик не вказуються - вивчайте матчастину.
Аудіо
На локаціях грає раніше заблокований розробниками фоновий ambient.
Нові звукові ефекти аномалій, зброя, мутантів і ін..
Нові рандомные мелодії в головному меню.
Схованки
Наведення з трупів на нички не знімаються. Є маленька ймовірність, що при обшуку схованку може виявитися заповненим, так що перевіряйте зустрічні схрон частіше.
Погода
Динамічна і переважно жорстока.
Втім, якщо вам не до душі похмурий стиль - у комплекті йдуть кілька варіантів на будь-який смак і рендер.
Текстури
Нові текстури навколишнього світу, зброї, НПС, меню...
Далі
Впроваджений New Radiation and Cardiograph mod від Русі і ко.
Мінімалістичний худ.
Прибрана вкладка Контакти в КПК.
Ціну предметів можна дізнатися тільки у торговця.
Змінено головне меню.
Ефекти критичного поранення.
При попаданні в руку НПС може упустити зброю.
Ребаланс всього і вся.
Проблеми "STALKER: SHOC Genesis MOD":1. Є косяк з меню вибору профілю: клацаєте на бандита - починаєш за сталкера, і навпаки. Майте на увазі.
2. Можливі рандомные вильоти на широкорматных моніторах. В проблемних місцях перемикайтеся на стандартну роздільну здатність монітора.
- Зараз ведеться збір баг-репортов для патча, паралельно готується адаптація магазинного харчування зброї.
Інформація про гру "STALKER: SHOC Genesis MOD": Жанр: Action / Shuter / 3D / 1st Person
Розробник: GSC Game World
Версія: 0.4.1
Автор модифікації: Rhadamanthus
Платформа: PC
Тип видання: ADDON
Мову інтерфейсу: російська
Необхідна версія гри: 1.0005 - 1.0006
Розмір: 1.11 GB
СкачатьS.T.A.L.K.E.R.: Shoc Genesis MOD (2011/RUS/ADDON)