Назва: Disciples 3: Resurrection / Disciples III: Орди нежиті!
Рік виходу: 2010
Жанр: Add-on / Strategy (Turn-based) / 3D
Издатель: Акелла
Мова інтерфейсу: RUS
Мова озвучення: RUS
Ліки: Присутній
Розмір: 2.88 Gb
Опис: Disciples III: Resurrection - грандіозне продовження серії! Нова віха в історії Невендаара, де в головній ролі виступить безжальна і нещадна раса - Орди Нежиті. Це історія самовідданої любові і нев'янучої слави, в якій позбавлені життя, але не позбулися здатності відчувати герої вершать страшну помста в ім'я богині смерті Мортис.
Особливості гри: * Найочікуваніша раса - Орди Нежиті!
* Більше 70 годин ігрового процесу - більше, ніж у попередній частині!
* 2 сюжетних персонажа, 4 лідера Орд Нежиті, 2 боса і більше 50 нових юнітів;
* Знаменита неповторна готична атмосфера;
* Драматичний і захоплюючий сценарій від автора найуспішнішою книги серії Disciples - «Дорогоцінна кров» Катерини грушевського м.;
Особливості RePack'a • Нічого не вирізане / не перетворено
• Версія гри 1.04
• Ексклюзивний установщик
• Установка додаткового: DirectX
• Запуск гри через ярлик на десктопі або через меню пуск
• Час установки ~ 7 хв
Автор Repack'a: ares
Версія 1.01
*** Увага! Збереження зроблені до патча, після його установки можуть загружатся не коректно! * * *
* У вікні інформації про юніті (що викликається правою кнопкою миші), розширене перемикання між юнітами загону.
* Після перемоги, лікарі автоматично лікують поранених (кожен лікар по одному разу).
* Стрілка на іконці юніта тепер відображається лише тоді, коли у юніта є нерозподілені окуляри підвищення характеристик.
* Якщо гравець може побудувати будинок, то кнопка будівництва на основному інтерфейсі підсвічується.
* Прибрана озвучка брифінгу карти при її повторного завантаження.
* Виправлено зависання ігри при зміні дозволу і деяких інших налаштувань під час гри.
* Виправлена помилка, через яку деякі юніти під час швидкого бою не діяли або не завдавали шкоди.
* Виправлено робота ськилой злодія. Поправлені спливаючі написи при застосуванні цих ськилой.
* Виправлені скриптові сцени.
* Виправлений ряд помилок і неточностей в дизайні карт.
* Якщо гравець наймав декількох однакових героїв, могла виникнути ситуація, коли при спробі вигнати одного з них зникав інший. Така плутанина могла виникати при підвищенні рівня в тренувальних таборах і т п.
* Після деяких скриптових сцен, які беруть у них участь юнітів, к-ть балів переміщення по карті відновлювався до максимального.
* Виправлено "провалювання" юнітів в бонусні клітини.
* Виправлені смикання камери при переміщення юніта по мосту.
* Після смерті саммона в місті, над містом залишався висіти щит.
* Значення отриманих рівнів в кінці бою, могло бути сильно завищена, якщо в бою використовувалися що перетворюють заклинання ("Полиморф" тощо).
* Вирішена проблема, через яку руни з магічним втратою завдавали шкоди зброєю, а не зазначеної для них стихією. Так само виправлено значення завданих їм збитків у спливаючому тексті.
* Виправлено зависання ігри при спробі відкрити вікно з інформацією про юніті або при вході в магазин, відразу після завершення скриптової діалогу.
* Виправлено робота отруйних заклинань: тепер на них не діє захисна стійка, і не буває кріт і промахів.
* Виправлено робота battlesave для битв в місті і сюжетних битв.
* Поправлна робота Таверни.
* Підправлено розмір рамки видимої області на мінікарте.
Версія 1.02
* Цей патч є проміжним, вирішальним проблеми, з якими зіткнулися користувачі при проходженні 1 і 4 карт.
Великий патч, який вносить істотні зміни та покращення в гру, вийде після оновлення компанією Starforce системs захисту,
запланованого на 20 грудня 2010 року. Дякуємо за розуміння.
Версія 1.03
* Змінено робота ініціативи: тепер, коли юніт повністю витратить свою ініціативу, він переміщається не в кінець черги, а на місце відповідне його початкової ініціативи.
* Чергу юнітів на арені візуально розділена на дві групи: ті, хто ще не витратив всю ініціативу на даному ходу, і ті, хто її витратив і чекає коли виглядають юніти з першої групи.
* На арені додана кнопка "Почекати", що переміщає юніта в кінець черги поточного ходу.
* Зроблено згладжування траєкторії по якій переміщуються юніти по глобальній карті і арені.
* налаштування гри додана опція "Швидкість переміщення по світу".
* Зменшено час ходу ШІ супротивника на глобальній карті.
* Захист юніта тепер гасить не тільки звичайні, але і критичних ударів.
* Стрілка на іконці юніта тепер відображається коли у юніта є не тільки не розподілені окуляри підвищення характеристик, але й не розподілені окуляри умінь.
* Змінено побудова шляху на глобальній карті: тепер загін не намагається обійти інший дружній загін, а завжди йде навпростець. При цьому, під час проходу по зайнятої клітці, зупинити загін не можна.
* Підправлено запуск одиночної карти після хот-сита.
* Виправлена проблема, через яку стрілки супротивника встали на бонусну клітку, і стояли на ній нічого не роблячи.
* Виправлено нарахування супротивникові неадекватно великого кол-ва досвіду при втечі.
* У вікні з інформацією про юніті (що викликається правою кнопкою миші), виправлено оновлення описания юніта при перемиканні між членами загону.
* Зображення юнітів і предметів на іконках зроблені більш світлими.
* Тепер, на глобальній карті, не можна пробігати через загони супротивника що стоять на шляху.
* Прибрано відображення ресурсів в хід супротивника.
* Виправлено оновлення значків на міні-карті, так щоб на ній не відображалися ворожі загони що знаходяться у стані війни.
* При наведенні курсору на місце на карті, де знаходиться невидимий в тумані війни юніт супротивника, курсор тепер не змінюється.
* Виправлена проблема з-за якої колір смужки життя у юнітів гравця іноді ставав червоним, а не синім.
* Виправлена проблема з руйнуванням столиці навіть у разі коли нападник програв битву.
* Виправлено зависання ігри при натисканні будь-якої клавіші в інтерфейсі розподілу очок умінь.
* Виправлена проблема з-за якої, зокрема, при завантаження сейва зробленого після відновлення Даргонара, у нього неможливо увійти.
* Різні виправлення на картах і в скриптах.
* Додана хот-звт карта "Одна на чотирьох"
Версія 1.04
* Виправлена помилка, через яку ШІ юніт повторно ходив позачергово, відразу після того, як він убивав супротивника.
* Додана нагорода (achievement), що видається в кінці місії за збір мани нежиті.
* Виправлена робота броні.
* Виправлено зависання гри під час ходу ШІ супротивника на глобальній карті.
* Виправлено можливість перервати переміщення загону на глобальній карті.
* Виправлена проблема з миттєвим переміщенням юнітів по глобальній карті при натисканні на кнопку "Продовжити переміщення".
* Виправлена помилка, через яку загін, після перемоги в бою, стає невидимим на глобальній карті, у випадку, якщо в бою загинув лідер загону.
* Виправлена помилка, через яку при завантаженні сейва, у деяких юнітів ставало здоров'я менше, ніж на момент збереження.
* Виправлена проблема з наймом Віверн.
* Ініціатива юніта тепер не може стає менше 10.
* Виправлено форматування тексту у підказках.
* Виправлено робота опції "Швидкість пересування по світу"
* Налаштування додана опція "Управління нейтральними загонами". Якщо її перемикнути стан "Гравець", а хот-ситі, в боях з нейтралами, нейтральними будуть під управлінням не комп'ютера, а гравця.
Системні вимоги: Операційна система: Windows XP SP2/Vista/7
Процесор: Pentium 4 2.0 ГГц
Пам'ять: 512 МБ
Відеокарта: 128 МБ, GeForce 6800 GT, DirectX 9.0c
Аудіокарта: Сумісна з DirectX 9.0c
Вільне місце на ЖД: 10 ГБ
Скріншоти: Скачати Disciples 3: Resurrection / Disciples III: Орди нежиті [v.1.04] (2010/PC/RePack/Rus) by ares